Ekonomi

Rusya, Türk eserlerini e-ticaret yoluyla satın alıyor

Rus e-ticaret segmenti, portföylerinde daha fazla Türk ürünü bulundurmak istiyor.

2022 yılında Rus müşteriler, Türk ürünlerine yönelik siparişlerini 2021 yılına göre 14 kat artırdı.

Rusya’da Türk ürünlerine olan talebin hızla arttığına dikkat çeken uzmanlar, Türk marka ve üreticilerinin artan bir popülarite kazandığını söylüyor.

Rusya’nın lider e-ticaret platformunun Türkiye Müdürü Hazal Maraş, geçen yıl İstanbul’da ofis açarak Türkiye’deki çalışmalarına hız veren şirketin, Rus tüketicilerinin ihtiyaç duyduğu iş kolleksiyonunu en kısa sürede sağlamayı hedeflediklerini belirtti. olabildiğince.

İnternetten sipariş veren Rusların sayısı yüzde 43 arttı

Rusya’da e-ticaret pazarının hızlı bir gelişim sürecinden geçtiğini anlatan Erkan, geçen yıl Rusya’da internetten alışveriş yapanların sayısının yılda yüzde 43 arttığını kaydetti.

2022’de Rusya’da 72 milyon kişi aktif olarak çevrimiçi alışveriş yaptı.

Türk eserlerine siparişler 14 kat arttı

Türk markaları ve üreticileri Rusya’da artan bir popülarite kazandı. 2022’de Rus müşteriler, Türk işleri için siparişlerini 2021’e kıyasla 14 kat artırdı.

basciftlik-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu